اگر با کامپیوتر یا لپتاپتان روزانه ساعت های زیادی مشغول هستید یا برای کارتان سرور مجازی اجاره کرده اید، با سایت هایی که در این پست معرفی می شوند می توانید درآمد کسب کنید. این سایت ها به طور خودکار پنجره و یا تب های جدیدی باز خواهند کرد و برای سایت های تبلیغ کننده بازدید ثبت خواهند کرد.

 

اگر صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید در ازای پرداخت مبلغی، رتبه سایت شما در الکسا و موتورهای جستجو بهبود یابد و مشتری های بیشتری از این طریق کسب کنید نیز می توانید از این سایت ها بهره ببرید.

 

 

1- رنک ایرانی

بازدیدها 70 ثانیه ای هستند. فقط یک پنجره جدید باز می شود و ماهانه حدود 35 هزار تومان درامد دارد. می توانید از 3 آیپی مختلف وارد شده و با هر 3 حساب فعالیت کنید که درآن صورت می شود 105 هزارتومان. میتوانید با جستجوی دستی گوگل درامد خود را از هر حساب ماهی 15 هزار تومان افزایش دهید.

 

2-میترارنک

زمان و عایدی بازدید ها متفاوت است وبه دلخواه میتوانید بازدید چندپنجره ای را فعال یا غیرفعال کنید. ماهانه از هر آیپی 50 هزار تومان درامد خواهید داشت و روش های مختلفی نیز برای افزایش این درامد وجود دارد. مانند جستجوی گوگل، بازدید دستی و...

 

3-آیپی ایرانی

بازدید ها چند پنجره ای، عایدی هر بازدید کمتر ولی تعداد بازدید ها خیلی زیاد است. ماهانه حدودا 20 هزار تومان. بخشی غنی از جستجوی دستی گوگل هم دارد.

 

4-بوست ویزیت

بازدید ها تک پنجره ای هستند.