شبکه اجتماعی تیک تاک که در سال های اخیر به یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی جهان تبدیل شده، گزارش (Insight) بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان را برای تولید کنندگان محتوا فراهم کرد.

 

از این پس فروشندگان محتوا می توانند اطلاعات مختصر مفید در مورد دموگرافی، رفتار و علایق مخاطبان خود به دست آورند. به توصیه تیک تاک این اطلاعات نه برای محدود کردن محتوای آینده به دموگرافی مخاطبان، که برای دریافت بینشی در مورد مخاطبان به کار گرفته شود.

TikTok Insights به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار گرفته است.

مخاطبان تیک تاک به طور متوسط 52 دقیقه بعد از لاگین در این پلتفرم زمان سپری می کنند. 90 درصد مخاطبان این اپ هر روز وارد این اپ می شوند.